Přidání uživatele do organizace

Conviu umožňuje k vaší organizaci přidat také dalšího uživatele, aby mohl být účet spravován více uživateli, případně naší podporou.

Pro přidání uživatele přejděte do „Nastavení“ na hlavním panelu.

Následně kliknete na záložku „Uživatelé“ a do kolonky „Pozvat nového uživatele“ vyplníte e-mail uživatele, kterého potřebujete k organizaci přidat. Poté už jen kliknete na „Pozvat uživatele“.

Je třeba, aby pozvaný uživatel měl vytvořenou registraci v Conviu.

Pozvanému uživateli přijde pozvánka do e-mailu a proklikem z této pozvánky již může přejít do aplikace a správy organizace.

Přidání uživatele do organizace

Conviu umožňuje k vaší organizaci přidat také dalšího uživatele, aby mohl být účet spravován více uživateli, případně naší podporou.

Pro přidání uživatele přejděte kliknutím na tři svislé tečky do „Nastavení organizace“ na hlavním panelu.

Následně kliknete na záložku „Uživatelé“ a do kolonky „Pozvat nového uživatele“ vyplníte e-mail uživatele, kterého potřebujete k organizaci přidat. Poté už jen kliknete na „Pozvat uživatele“.

Je třeba, aby pozvaný uživatel měl vytvořenou registraci v Conviu.

Pozvanému uživateli přijde pozvánka do e-mailu a proklikem z této pozvánky již může přejít do aplikace a správy organizace.

Last updated

Was this helpful?