Doplnění poslední části kategorie do UTM parametrů v URL adrese
NOVÁ APLIKACE
Last updated
Was this helpful?
NOVÁ APLIKACE
Last updated
Was this helpful?
Chcete sledovat výkon online marketingových kampaní např. v Google Analytics a jaké kategorie v kampani jsou efektivní?
Nyní si ukážeme, jak si můžete dát část kategorie do URL adresy a sledovat pomocích měřících nástrojů, jak se vašemu e-shopu daří.
Vytvoříme si proměnnou %utm-kategorie%, kterou získáme díky regulárnímu výrazu.
(.*\|)\s(.*) – použijte pro kategorie oddělené svislou čárou |
(.*\>)\s(.*) – použijte pro kategorie oddělené znakem >
Regulární výrazy, které používáme, jsou rozděleny do dvou částí pomocí závorek pro zachycení různých částí textu. $2 označuje tu část skupiny, díky které získáme právě text proměnné obsahující poslední kategorii.
V záložce „Proměnné“ vyplňte „Název Proměnné“ a „Obsah proměnné“. V „Najít a nahradit“ vyplňte potřená pole. Nakonec zaškrtněte „Odebrat diakritiku“ a dejte „Uložit proměnnou.
Nyní máme proměnnou vytvořenou a můžeme si ji vložit do url adresy. Ukážeme si, jak proměnnou do elementu URL doplnit.
V exportu přidejte Pravidlo, ve kterém Doplníte nakonec URL adresy právě proměnnou %utm-kategorie%
Níže v náhledu vidíme, že nám vznikla URL adresa s doplněnou kategorií.