Page Feed pro Google Ads neboli DSA pro PPC
Last updated
Last updated
V exportech si lze nyní vytvořit Page Feed, který vložíte do Google Ads. Cílení dynamických reklam ve vyhledávání pomocí zdroje nastavíte snadno.
Pokud potřebujete přesně určit, které adresy URL mají dynamické reklamy ve vyhledávání (DSA) používat, stačí nahrát Page Feed a Google Ads snáze určí, kdy má vaše reklamy zobrazit a kam má uživatele na vašem webu nasměrovat. Do adres URL v kanálu stránek doporučujeme přidat vlastní štítky, abyste měli cíle pro dynamické reklamy ve vyhledávání uspořádané a zařazené do kategorií.
Page Feed obsahuje: URL webové stránky (na kterou chceme cílit) a vlastní štítek (custom_label), dle kterého lze upravit cenovou nabídku. Na jednotlivých řádcích je uvedena URL adresa a jeden nebo několik štítků oddělených středníkem. Můžete vytvořit např. vlastní štítek pro Novinky, Topsellery nebo Cenové rozsahy.
Jak vytvořit vlastní štítek – custom_label
Šablona pro Page Feed je již připravena. Stačí vytvořit export a jako formát zvolit „Vlastní csv formát Page Feed“
Pokud budete chtít upravit šablonu, např. změnit či doplnit štítky, lze šablonu Page Feed jednoduše upravit.
Následně zvolte Nastavení a v dolní části je šablona exportu. Je možné do ní dopsat další požadovanou proměnnou. Stiskem znaku procent (%) vyvoláte seznam dostupných proměnných.
Následně můžete Page Feed vložit do Google Ads