Nápověda a FAQ pro Conviu
  • Seznámení s aplikací Conviu
  • Začínáme s Conviu
    • Registrace
    • Nastavení fakturačních údajů
    • Změna fakturačního období
    • Nastavení jazyka
    • Přidání organizace – přidání e-shopu
    • Přidání uživatele do organizace
    • Jak přejít ze zkušebního období do placeného režimu
  • Úprava dat (XML a CSV)
    • Import dat
      • Import dat – základní informace
      • Import dat ve vlastním formátu (XML, CSV…)
      • Import dat z FTP serveru, Google sheets, vašeho zařízení (Nahrát soubor) a webových služeb
      • Dodatečný import – doplňkový feed
      • Chyba při importu - feed se nedaří přečíst
      • Proměnné
      • Jak nastavit a automaticky přepočítávat měnový kurz dle ČNB
      • Kde získat URL XML feedu Heureka
      • Kde získat URL XML feedu Zboží.cz
      • Jak zapsat URL pro feed stažený z FPT serveru
    • Export dat
      • Export dat – základní informace
      • Export dat ve vlastním formátu (XML)
      • Varianty ve vlastním exportu (XML, CSV, XLSX)
      • Časovač exportu – Změna času exportu
      • Spojení několika XML
      • Převod dat z XML do CSV
      • Úprava dat přes pravidla
      • Úprava variant produktů v pravidlech
      • Hromadná úprava
      • Hromadná úprava – Google Sheets
      • Úprava prodejní ceny a její převod na jinou měnu
      • Text bez HTML znaků
      • Úprava názvu – PRODUCTNAME
      • Pravidlo pro přepis kategorií v XML
      • Pravidlo pro nastavení ceny dopravy - DELIVERY
      • Úpravy uvnitř pravidel – vnořená struktura – doprava - DELIVERY
      • Pravidlo pro přidání dárku
      • Tvorba parametrů - PARAM
      • Pravidlo pro skrytí elementu
      • Pravidlo pro skrytí produktu
      • Jak Page Feed vložit do Google Ads
      • Jak vložit XML (URL nového exportu) do Heureka.cz
      • Jak vložit XML (URL nového exportu) do Zboží.cz
      • Jak vytvořit vlastní štítek – g:custom_label
      • Pravidlo pro přidání dopravy na Heurece a Zboží
      • Pravidlo pro úpravu datumu (např. datum dostupnosti)
      • Úpravy uvnitř pravidel – kalkulačka
      • Nastavení slev - slevových voucherů pro Heureka.cz a Heureka.sk
      • Párování produktů na Heurece – Heureka párovač
      • Proměnná typu seznam (Seznamová proměnná) a oddělení do více elementů
      • Automatický překlad – celého XML nebo jen vybraných produktů. Automatický překladač webových stránek
      • Detailní přehled změn na úrovni produktů.
      • Page Feed pro Google Ads neboli DSA pro PPC
      • Vytvoření CSV překladu pro Shoptet multijazyk
      • Hromadný přepis v pravidle "Upravit element" podle rozsahu
      • Export API do Google Merchant
    • Praktické ukázky
      • Doplnění poslední části kategorie do UTM parametrů v URL adrese
      • Nastavení data (např. datum dostupnosti)
      • Jak jednoduše formátovat text pomocí HTML
      • Conviu Kalkulačka: Jak správně vypočítat cenu bez DPH?
      • Štítky na e-shopu: Jak je využít k zaujmutí zákazníků a zvýšení prodeje v Upgates
      • Jak na bezpečnostní pokyny u Allegra
  • Automatický bidding
    • Co je bidding?
    • Strategie biddingu
    • Nastavení pro automatický bidding
    • API klíč Heureka a Zboží
    • Biddovací pravidlo
    • Bidding dle aktuálních statistik - např. PNO, nákladů
    • Statistiky
  • Monitoring cen konkurence
    • Monitoring cen - nastavení
    • Nastavení API
    • Monitoring cen – editace
    • Monitoring cen – výsledek
    • Monitoring cen – výsledný Excel soubor
    • Report monitoringu konkurence
  • Cenotvorba
    • Proč cenotvorba?
    • Strategie cenotvorby
    • Nastavení cenotvorby
    • Nastavení API klíče
    • Nastavení pravidla pro cenotvorbu
    • Výpočet prodejní ceny z ceny skladové
    • Obchodní přirážka, marže, rabat, cenová elasticita
    • Statistiky a detail produktu
  • Napojení na Marketplace (XML)
    • Mall Marketplace
      • Základní informace
      • Sdílení administrace na Mall
      • Změna kategorií na požadované kategorie Mall Marketplace
      • Přidání povinných parametrů PARAM ke kategorii Mall
      • Jak vytvořit element STAGE
      • Úprava krátkého popisku SHORTDESC
      • Odstranění znaku procent % z daňové sazby
      • Převod váhy z gramů (g) na kilogramy (kg)
      • Odstranění speciálních znaků z TITLE
      • Přidání skladové dostupnosti IN_STOCK
      • Přidání elementu ACTIVE
    • Kaufland Global Marketplace
      • Základní informace
      • Změna lokalizace cs-CZ, sk-SK a de-DE
      • Změna kategorií na požadované kategorie Kaufland Global Marketplace.
      • Překlad feedu do němčiny a slovenštiny
      • Přidání stavu zboží condition
      • Přidání prodejní ceny a její převod na jinou měnu CZK a EUR
      • Přidání měny currency CZK a EUR
      • Přidání dodací lhůty handling_time
      • Přidání haléřů a centů k prodejní ceně
  • Napojení na marketplace (API Conviu)
    • Založení produktové kampaně
    • Nahrávání na více marketplaces
  • Automatická reklama (PPC modul)
    • Základní nastavení
    • Propojení s Google Ads
    • Propojení s Sklik
    • Statistiky
  • Automatický copywriter (AI)
    • Základní informace
    • Přidání nového popisu produktů
    • Vyhledání klíčových slov z popisu produktů
  • Obrázkový editor
    • Základní informace
    • Jak vytvořit obrázkovou šablonu
    • Vrstvy
    • Vložení textu do obrázku
    • Úprava obrázku
    • Čtverec/Obdelník/Trojúhelník/Kruh
    • Štítek s akcí, dopravou zdarma
    • Obrázek - změna velikosti a odebrání pozadí
  • Alerty a Reporty
  • Nasdílení přístupů
    • Jak nasdílet účet Zboží.cz
    • Jak nasdílet Google Analytics
    • Jak přidat přístup do Google Merchant Center (GMC)
    • Jak nasdílet Google Ads
    • Jak nasdílet Sklik
    • Nasdílení Facebook stránky
    • Nasdílení Facebook Business Manageru
  • Videonápověda
    • Import dat (video návod)
    • Custom import - import vlastního (jakékokoliv) XML či csv (video návod)
    • Jak na pravidla
    • Hromadná úprava dat (video návod)
    • Pravidlo pro přepis kategorií (video návod)
    • Custom export - export ve vlastním XML formátu (např. pro eshop) - video návod
  • Filter Query Language (FQL)
  • ŠKOLENÍ
    • Přehled přichystaných školení a workshopů
  • Conviu.cz
  • Lokalizace
    • 🇨🇿Čeština
    • 🇺🇸English
    • 🇩🇪Deutsch
Powered by GitBook
On this page

Was this helpful?

  1. Úprava dat (XML a CSV)
  2. Export dat

Automatický překlad – celého XML nebo jen vybraných produktů. Automatický překladač webových stránek

PreviousProměnná typu seznam (Seznamová proměnná) a oddělení do více elementůNextDetailní přehled změn na úrovni produktů.

Last updated 3 years ago

Was this helpful?

Expandujete na zahraniční trh a potřebujete přeložit XML feed do příslušného jazyka?

Máte k dispozici data od zahraničního dodavatele a potřebujete je přeložit pro Váš eshop?

Pomocí Conviu je to hračka. Můžete přeložit celý XML feed, ale také jen vybrané části. Například si zvolíte, pro jaké kategorie či produkty budete chtít překlad realizovat.

Strojový překlad se realizuje s pomocí umělé inteligence (AI).

V Conviu lze využít pro automatické překlady 3 online překladače. Lze si zvolit, pomocí kterého překladače budete např. XML soubor překládat. Patří mezi ně Google Translator, Bing Microsoft a DeepL Translator.

Nejprve pomocí pravidla nastavíte data pro překlad. Následně Vám Conviu spočítá počet znaků a odhadne cenu za překlad. Dále bude nutné dobít si kredit a po připsání kreditu se překlad spustí.

Máte omezený budget? Potřebujete jen přeložit některé produkty? Pak se nabízí možnost upravit vybranou množinu produktů a překlad nastavit jen pro určité produkty. V podmínce pravidla lze nastavit vybrané kategorie, výrobce nebo produkty dle ITEM_ID.

Počet dat pro překlad je neomezený.

Pro spuštění překladu přejděte na export, který chcete přeložit (Export a úprava produktů) a klikněte na tlačítko Editace.

Na následující stránce vyberte Pravidla a dále Nové pravidlo.

V následující nabídce zvolte Upravit element

V pravidle nastavíte data pro překlad - např. níže ukázka pro překlad PRODUCTNAME (tj. název).

Pro překlad dalšího elementu - např. popisku (tj. DESCRIPTION) můžete zkopírovat pravidlo a vytvořit tak nové a nastavíte pro překlad element DESCRIPTION. Takto nastavíte pravidla pro všechny elementy, které potřebujete přeložit.

Překlad je dostupný pro následující jazyky: Čeština, Slovenština, Němčina, Maďarština, Polština, Angličtina, Italština, Ruština, Francouzština, Španělština, Ukrajinština, Rumunština. Potřebujete překlad do jiného jazyka? Kontaktujte nás. Je možné Vám zaktivnit jakýkoliv jazyk. V defaultním nastavení je máme ale skryté, aby bylo rozhraní přehledné.

U typu obsahu lze zvolit, zda se jedná o prostý text nebo text s HTML znaky. Pokud se jedná o text s HTML znaky, nebudou se HTML znaky překládat.

Jakmile proběhne export dat, spočítá se počet znaků a zobrazí se tabulka k dobití kreditu.

Pro okamžité přegenerování exportu můžete také přejít na záložku Editace a zde kliknutím na tlačítko Přegenerovat tento export - spustíte manuální přegenerování.

Jak již bylo zmíněno, po přegenerování se na přehledu exportu zobrazí tabulka s uvedením odhadu ceny za překlad.

Následně bude nutné dobít kredit a po jeho připsání se spustí překlad.

Po aktualizaci dat se přeloží pouze nové texty, které ještě nebyly přeložené. Každý text se přeloží jednou.

První překlad většího množství dat se může realizovat několik hodin. Pokud na eshopu přidáte nové produkty, bude již překlad rychlý, neboť se budou překládat už jen nově přidané produkty.

Stav překladu je zobrazen v přehledu editace exportu.

Pokud nevyčerpáte celý kredit, bude možné jej v Conviu ponechat pro překlad nových produktů, které budou přibývat. V případě, kdy dobijete kredit a nevyužijete jej, je možné požádat o vyplacení zpět na Váš účet.

Pokud si chcete překladač webových stránek a e-shopů nejprve vyzkoušet, kontaktujte nás!

Kredit je možné dobíjet také v EUR. Pro vystavení faktury v EUR stačí změnit měnu v nastavení .

fakturačních údajů
Přečtěte si případovou studii.