Nápověda a FAQ pro Conviu
  • Seznámení s aplikací Conviu
  • Začínáme s Conviu
    • Registrace
    • Nastavení fakturačních údajů
    • Změna fakturačního období
    • Nastavení jazyka
    • Přidání organizace – přidání e-shopu
    • Přidání uživatele do organizace
    • Jak přejít ze zkušebního období do placeného režimu
  • Úprava dat (XML a CSV)
    • Import dat
      • Import dat – základní informace
      • Import dat ve vlastním formátu (XML, CSV…)
      • Import dat z FTP serveru, Google sheets, vašeho zařízení (Nahrát soubor) a webových služeb
      • Dodatečný import – doplňkový feed
      • Chyba při importu - feed se nedaří přečíst
      • Proměnné
      • Jak nastavit a automaticky přepočítávat měnový kurz dle ČNB
      • Kde získat URL XML feedu Heureka
      • Kde získat URL XML feedu Zboží.cz
      • Jak zapsat URL pro feed stažený z FPT serveru
    • Export dat
      • Export dat – základní informace
      • Export dat ve vlastním formátu (XML)
      • Varianty ve vlastním exportu (XML, CSV, XLSX)
      • Časovač exportu – Změna času exportu
      • Spojení několika XML
      • Převod dat z XML do CSV
      • Úprava dat přes pravidla
      • Úprava variant produktů v pravidlech
      • Hromadná úprava
      • Hromadná úprava – Google Sheets
      • Úprava prodejní ceny a její převod na jinou měnu
      • Text bez HTML znaků
      • Úprava názvu – PRODUCTNAME
      • Pravidlo pro přepis kategorií v XML
      • Pravidlo pro nastavení ceny dopravy - DELIVERY
      • Úpravy uvnitř pravidel – vnořená struktura – doprava - DELIVERY
      • Pravidlo pro přidání dárku
      • Tvorba parametrů - PARAM
      • Pravidlo pro skrytí elementu
      • Pravidlo pro skrytí produktu
      • Jak Page Feed vložit do Google Ads
      • Jak vložit XML (URL nového exportu) do Heureka.cz
      • Jak vložit XML (URL nového exportu) do Zboží.cz
      • Jak vytvořit vlastní štítek – g:custom_label
      • Pravidlo pro přidání dopravy na Heurece a Zboží
      • Pravidlo pro úpravu datumu (např. datum dostupnosti)
      • Úpravy uvnitř pravidel – kalkulačka
      • Nastavení slev - slevových voucherů pro Heureka.cz a Heureka.sk
      • Párování produktů na Heurece – Heureka párovač
      • Proměnná typu seznam (Seznamová proměnná) a oddělení do více elementů
      • Automatický překlad – celého XML nebo jen vybraných produktů. Automatický překladač webových stránek
      • Detailní přehled změn na úrovni produktů.
      • Page Feed pro Google Ads neboli DSA pro PPC
      • Vytvoření CSV překladu pro Shoptet multijazyk
      • Hromadný přepis v pravidle "Upravit element" podle rozsahu
      • Export API do Google Merchant
    • Praktické ukázky
      • Doplnění poslední části kategorie do UTM parametrů v URL adrese
      • Nastavení data (např. datum dostupnosti)
      • Jak jednoduše formátovat text pomocí HTML
      • Conviu Kalkulačka: Jak správně vypočítat cenu bez DPH?
      • Štítky na e-shopu: Jak je využít k zaujmutí zákazníků a zvýšení prodeje v Upgates
      • Jak na bezpečnostní pokyny u Allegra
  • Automatický bidding
    • Co je bidding?
    • Strategie biddingu
    • Nastavení pro automatický bidding
    • API klíč Heureka a Zboží
    • Biddovací pravidlo
    • Bidding dle aktuálních statistik - např. PNO, nákladů
    • Statistiky
  • Monitoring cen konkurence
    • Monitoring cen - nastavení
    • Nastavení API
    • Monitoring cen – editace
    • Monitoring cen – výsledek
    • Monitoring cen – výsledný Excel soubor
    • Report monitoringu konkurence
  • Cenotvorba
    • Proč cenotvorba?
    • Strategie cenotvorby
    • Nastavení cenotvorby
    • Nastavení API klíče
    • Nastavení pravidla pro cenotvorbu
    • Výpočet prodejní ceny z ceny skladové
    • Obchodní přirážka, marže, rabat, cenová elasticita
    • Statistiky a detail produktu
  • Napojení na Marketplace (XML)
    • Mall Marketplace
      • Základní informace
      • Sdílení administrace na Mall
      • Změna kategorií na požadované kategorie Mall Marketplace
      • Přidání povinných parametrů PARAM ke kategorii Mall
      • Jak vytvořit element STAGE
      • Úprava krátkého popisku SHORTDESC
      • Odstranění znaku procent % z daňové sazby
      • Převod váhy z gramů (g) na kilogramy (kg)
      • Odstranění speciálních znaků z TITLE
      • Přidání skladové dostupnosti IN_STOCK
      • Přidání elementu ACTIVE
    • Kaufland Global Marketplace
      • Základní informace
      • Změna lokalizace cs-CZ, sk-SK a de-DE
      • Změna kategorií na požadované kategorie Kaufland Global Marketplace.
      • Překlad feedu do němčiny a slovenštiny
      • Přidání stavu zboží condition
      • Přidání prodejní ceny a její převod na jinou měnu CZK a EUR
      • Přidání měny currency CZK a EUR
      • Přidání dodací lhůty handling_time
      • Přidání haléřů a centů k prodejní ceně
  • Napojení na marketplace (API Conviu)
    • Založení produktové kampaně
    • Nahrávání na více marketplaces
  • Automatická reklama (PPC modul)
    • Základní nastavení
    • Propojení s Google Ads
    • Propojení s Sklik
    • Statistiky
  • Automatický copywriter (AI)
    • Základní informace
    • Přidání nového popisu produktů
    • Vyhledání klíčových slov z popisu produktů
  • Obrázkový editor
    • Základní informace
    • Jak vytvořit obrázkovou šablonu
    • Vrstvy
    • Vložení textu do obrázku
    • Úprava obrázku
    • Čtverec/Obdelník/Trojúhelník/Kruh
    • Štítek s akcí, dopravou zdarma
    • Obrázek - změna velikosti a odebrání pozadí
  • Alerty a Reporty
  • Nasdílení přístupů
    • Jak nasdílet účet Zboží.cz
    • Jak nasdílet Google Analytics
    • Jak přidat přístup do Google Merchant Center (GMC)
    • Jak nasdílet Google Ads
    • Jak nasdílet Sklik
    • Nasdílení Facebook stránky
    • Nasdílení Facebook Business Manageru
  • Videonápověda
    • Import dat (video návod)
    • Custom import - import vlastního (jakékokoliv) XML či csv (video návod)
    • Jak na pravidla
    • Hromadná úprava dat (video návod)
    • Pravidlo pro přepis kategorií (video návod)
    • Custom export - export ve vlastním XML formátu (např. pro eshop) - video návod
  • Filter Query Language (FQL)
  • ŠKOLENÍ
    • Přehled přichystaných školení a workshopů
  • Conviu.cz
  • Lokalizace
    • 🇨🇿Čeština
    • 🇺🇸English
    • 🇩🇪Deutsch
Powered by GitBook
On this page

Was this helpful?

  1. Automatický copywriter (AI)

Základní informace

V této nápovědě se seznámíte se základními informacemi o využití umělé inteligence (AI) v Conviu a získáte přehled o možném využití tohoto skvělého nástroje pro svá data.

PreviousAutomatický copywriter (AI)NextPřidání nového popisu produktů

Last updated 5 months ago

Was this helpful?

Možnost využití umělé inteligence najdete v Pravidlech vašeho exportu. Vyberete export, ve kterém chcete s AI pracovat, kliknete na záložku „Pravidla“ a klikněte na „Nové pravidlo".

Zobrazí se vám jednotlivé druhy pravidel, které můžete v Conviu vytvářet. Naše pozornost se však nyní bude upírat pouze na dvě, a to je pravidlo „Přidat element“ a „Upravit element“.

Pravidlo zvolíme podle toho, jakou úpravu potřebujeme provést. Pokud potřebujeme ve feedu vytvořit nový element, vybereme možnost „Přidat element“. V případě, že potřebujeme pouze upravit již existující element, zvolíme možnost „Upravit element“.

Pro účel této nápovědy vybereme pravidlo "Upravit element". Po rozkliknutí se vám zobrazí nastavení pravidla, kde vyplníte jeho název, popis, podmínky, za kterých má být použito, časové období, po které má pravidlo platit a monoho dalšího...

Ve spodní části pravidla se pak nachází možnost aktivace funkce AI.

Po její aktivaci se vám zobrazí možnosti nastavení AI.

Nyní si blíže rozebereme jednotlivé funkce.

Model – Zde si zvolíte, s jakou verzí AI má Conviu pracovat. Na výběr máte z několika možností.

gpt-4 - Je výkonnější než jakýkoli model GPT-3.5, zvládá složitější úlohy a je optimalizován pro chat.

gpt-3.5-turbo - nejvýkonnější model GPT-3.5 optimalizovaný pro chat.

gpt-3.5-turbo-16k - Stejné možnosti jako standardní model gpt-3,5 Turbo, ale se čtyřnásobným kontextem.

text-davinci-003 - Dokáže provádět jakýkoli jazykový úkol s lepší kvalitou, delším výstupem a konzistentním dodržováním pokynů než modely Curie, Babbage nebo Ada.

text-curie-001 - Velmi schopný a rychlejší než Davinci.

text-babbage-001 - Schopný pro jasné úkoly a velmi rychlý model

text-ada-001 - Schopný velmi jednoduchých úkolů, obvykle nejrychlejší model v řadě GPT-3

Kreativita – Určuje, jakou kreativitu vzorkování použít, mezi 0 a 1. Základní nastavení AI se pohybuje na hodnotě 0,7. Hodnoty vyšší jako 0,8 způsobí, že výstup bude náhodnější, zatímco nižší hodnoty jako 0,2 způsobí, že bude více zaměřený a deterministický.

Zadání - V zadání se snažte být co nejvíce konkrétní a nastavte nějaké mantinely (např. maximální délka vygenerovaného textu je 200 znaků). Zadání popište slovně tak, jako když se bavíte se svým zaměstnancem. Do kolonky můžete také vkládat proměnné.

Do kolonky můžete vložit například tato zadání.

"Prověď jazykovou a stylistickou korekturu tohoto textu" "Přelož následující text do slovenštiny" "Napiš shrnutí následujícího textu. Maximální délka je 200 znaků" "Přepiš následující text odlišným způsobem, ale se zachováním významu" "Z následujícího texu vypiš klíčová slova"

Vložit obsah elementu do zadání - Tuto volbu zapněte pokud chcete úmělé inteligenci předat aktuální obsah vybraného elementu (např. pro korekturu automatického překladu).

Pro ty, kteří ještě nemají s AI ChatGPT zkušenosti, jsme také přidali možnost nanečisto vyzkoušet, jak to vlastně celé funguje. Stačí pouze kliknout na „Vyzkoušet na nečisto“ pod kolonkou Zadání.

Následně budete přesměrování na webové stránky, ChatGPT, kde si můžete po registraci umělou inteligenci vyzkoušet.

Po vytvoření pravidla klikneme v detailu exportu na záložku „Akce“.

Dále na „Přegenerovat tento export“. Tímto se export aktualizuje a spustí se aplikace námi vytvořeného pravidla s využitím AI.

V detailu exportu se vám pak zobrazí tabulka, obsahující informace o Stavu umělí inteligence. Tato tabulka obsahuje cenu za určitý počet znaků a počet produktů na něž bude pravidlo uplatněno.

Není možné dopředu říci, kolik znaků AI vygeneruje, a tak v tabulce nenajdete částku potřebnou pro uplatnění vámi vytvořeného pravidla. Doporučujeme proto nahrát například kredit ve výši 500,- Kč, ze které bude následně čerpáno pro pravidla využívající AI.

Vedle výše uvedené tabulky je také umístěna druhá o něco menší s názvem „Kredit k využití“, která slouží k dobití kreditu potřebného pro aplikaci AI případně překladu feedu do určitého jazyka.